Кожна людина, незалежно від стану здоров’я, наявності фізичного чи інтелектуального порушення, має право на одержання освіти, якість якої не різниться від якості освіти інших людей. Організація освітнього процесу здобувачів освіти з особливими освітніми потребами в нашому навчальному закладі передбачає створення інклюзивного середовища – сукупність умов, способів і засобів для спільного навчання та розвитку здобувачів освіти з урахуванням їхніх потреб і можливостей. В нашому навчальному закладі створені сприятливі умови для навчання людей з особливими освітніми потребами, у тому числі й осіб з інвалідністю, забезпечення їх безперешкодним доступом до приміщень в будівлі, а саме: наявний пандус для безперешкодного доступу дітей-інвалідів опорно-рухового апарату до першого поверху закладу, а також пандус всередині корпусу для доступності до навчальних аудиторій.

Висновок доступність інвалідів